1kb1ra Kızlar bebek hareketlerini pek hissetmiyorum uzun zamandır ama ne zaman nst ye girsem falan hareketi normal çıkıyor neden anlamadım ben hissetmiyorum ama nst de falan iyi çıkıyor korkuyorum sürekli doktora gitmek istiyorum böyle olan var mı??
Ebruliates 1kb1ra yatın sağınıza veya solunuza dönün karnınıza hafif dokunun içeriden hissedip size geri dönüş yapacaktır ☺
1kb1ra Ebruliates ya hissediyorum az buz ama nst kıpır kıpır ama hissetmem az yani nst de bu kadar hareketli çıkan bebeyi ben neden bu kadar az hissediyorum diye korkuyorum😂