Bilinmeyennn ilk sezeryanımda annem ve eşim hastanede iki gün kaldılar benimle. İkisi de aşırı işime yaradı 😊 Özellikle tuvalet vb. gibi işleri annemle hallettim çünkü ben de daha çok elimden çekiniyorsun, sevmiyorum beni o şekilde görmesini. Ve anneler tecrübeli olduğu için pek çok bilgisinden yararlandım. Daha sonra eve çıkınca 3 gün daha annem ben de kalmıştı. Yeterli oldu zaten. Şimdi ki doğumumda da inşallah aynı şekilde planladık.