Minikprensinannesiiiii Kızlar ne gibi şikayetleriniz var regl sancısı gibi ağrılarınız felan oluyor mu
leylos01 Minikprensinannesiiiii 7+4 teyim o kadar halsizim ki kolumu kaldıramıyorum sürekli uykum geliyor midem bulanıyor onun içinde prilam içiyorum
KurabiyeninAnnesi123 Minikprensinannesiiiii regl ağrısı diş ağrısı iştah açıklığıı nefes darlığı var bende 8 haftalığım öğrendigmden beri böyleyim
Hasadser Minikprensinannesiiiii 7 haftalık olduk bugün süt içtim bir saat sonra ishal oldum çok korktum arada bir karın ağrısı da oluyor ve sarımsı bir akıntı
baharmom35 Minikprensinannesiiiii 8+4 sadece koku hassasiyeti göğüslerim olgunlaştı ve hassaslaştı başka da bişi yok ilk günden beri
Ggkl Bugün 8 haftalık olduk çok fena bel ağrım ve bulantı kusmalarım var prilam kullanıyorum faydası oluyor içmesem asla ayakta bile duramam ☺️☺️ sizin nasıl geçiyor
Minikprensinannesiiiii Ggkl gece gündüz bol bulantı sabahlatı safra kusuyorum yemekten sonra da kusuyorum canım bel kasık ağrıları var oğlumda hiç bu kadar olmamıştım bu çok değişiş geçiyor birde sizde de göğüs ağrısı varmı sızlama gibi akıntınız da oluyor mu
Yagmuronr Bende 8+2 yim . Bugün düne göre daha kötüyüm . Böbreğim ağrıyor belim fena ağrıyor . Ayrıca çookkk az lekelenmem var . Progestan kullanıyorum sabah akşam . Mide bulantılarım içinde prilam . Lekelenmesi olan var mı ?
Esraafer Yagmuronr benim oldu akıntı sonra kanamam oldu ardından bende Progestan kullanıyorum Şuan daha kontrole gitmedim
Ggkl Minikprensinannesiiiii evet saydıklarının hepsini yaşıyorum sanırım benimde bir oğlum var benimde ondan farklı geçiyor anlamıyorum evet akıntım çok fazla kokusuz göğsümde aşırı ağrıyor
matmazelinbeybisi 7+4teyim ben de ağrılarım oluyor kasık kısımlarımda bi de çok şiş hissediyorum tuvalete çıkamıyorum 😩😩 mide bulantım falan yok çok şükür
Emelsimge-3103 7+2 bende bugün bebeğimin ilk kalp atışını duydum. Çok duygulandım. Gözlerimde oluşan yaşa engel olamadım.Calisan bir anne adayıyım.En büyük sorunu halsizlik ve uykuda çekiyorum. Rabbım hepimizin yardımcısı olsun.
Merve_50 Kızlar bana bakın bide bnde 7+1 şuan ve bugün öğleden beri sanki gobegimden aşağıya bisey çekiliyor gibi ağrıyor biraz uzaninca geciyor ayakta yarım saat kadr durunca devam ediyor ve bide hastayim öksürurken de cokk agriyor sizce ne yapmalıyım