Kızlar kısaca özet geçeyim. İlk oğlumun isimlerin biri kayınpeder ismi. Şimdi bir oglum daha olacak ve ben babamın ismini düşünüyorum ama kararsızım sizce koymalı mıyım ! Babamın adım Ramiz bu arada. Bir de erkek tarafı bildigin koymamı istemiyor onlara da inat koymak istiyorum aslında