Dugus1996 36 haftaligim canm bacak aram kasıgm agriyordu bel fıtıgmdan kaynakli diyordum. Dün bebegin cok nadir harekt etti hastaneye gittim nstde dogum başlangici sancilari ckti 1 cm acilmam varmş. Bebegim baş geliş pozisyonunda baski yapoyormuş.Eve geldim nişanım geldi. Doktorum bol bol dinlenmemi ama dayanlmayacak ve gecmeyen agrin oldugunda direk gel dedi suan istirahatteyim