Hanımlar bugün randevum vardı 35+2 gunluguz ama karın cevresini 32.hafta ölçtü doktorum bu zamana kadar hep 1 hafta 10 gün kadar önde gidiyodu bebeğim bugün böyle çıktı Nst ve detaylı ultrason istedi doktorum Nst gayet güzel çıktı persembede detayliya randevu aldım çok üzüldüm neden böyle oldu anlamadım . Başına böyle bişey gelip süreci sorunsuz devam eden varmı acaba 🫤