Zynp12 sağlıkla kucağına al canım ne güzel Rabbim hediyesini yollamış 🥰Ali bey iyi bende öneri ile gittim özeller gidilecek gbi değil bi kan tahlil verdiğinde 1000 tl muayene ekstralarla 2000 e yükseliyor yazık onun yerine çocuğuma harcarım diye düşünüyorum bende 😃 hele ki su devirde gerçekten zor. Allah yardımcımız olsun. İlk doğumumu özel de yaptım 7 bin di şmdi 30 bin olmus 2 senede 4 katı fiyat artışı. Bayraklı sehir hastanesine gittm riskli dediler resmen özele yönlendirdiler yani zaten tek bi doktor bakmıyor önüne kim denk gelirse çok saçma olmus o sistem 🙄