Nbnbn Bazen Hapsurunca sol kasığımda birden çok fazla bir ağrı oluyor sizde de oluyor mu sonra geçiyor kısa süre içinde de birkaç gün önce doktor kontrolüm vardı her şey yolunda
uzman_1annemy Nbnbn aynı haftadayiz benimde sağ kasıkta oluyor sadece hapşırınca olsa iyi öksürük ve ve gülmeyle de oluo sanki ameliyatlı gibi elim karnimda korkudan.
SrpYlmz Nbnbn 23+6 yım hapsirmam biraz kuvvetlidir ve uzun sürer üst üste kasıklarımda benimde oluyor saniyelik geçiyor sonra normal diye düşünüyorum kaslar bianda geriliyor sonuçta
Giiizem Belki magnezyum eksikliği vardır doktoruna söle benm sadce hapşurunca değil hareketlerimde de oluyodu magnezyum içiyorum şimdi geçti sayılır