Bir_nazenin01 evet oğlumda hiçbir sıkıntı yaşamadım sadece dönebilecek alanı biraz kısıtlandığı için makat gelişti zorunlu sezaryen olmuştum bu hamileliğimde de sadece kanamam var ama perdeden dolayı olmadığını söyledi doktorum kürtajdan hemen sonra hamile kaldığım için içeride kanama alanları olmuş olabilir demişti perdeyle ilgili bir sıkıntı yaşamadım çok şükür