Canan-_16 Gulfidan_99 sanki dün gibiydi burda 10 haftalığım diye post açtım prki şimdi oğluma kavuşmama 10 gün kalması🥹🥹🥹
Ysmnpmk Gulfidan_99 bizde yarın çilek olucaz 🫣😃9+6yız . Yalnız arkadaslara bişey sorcam göbeği çıkan varmı bu haftada ben kendimi şiş hissediyorum 😃normalde gebelikten beri 7 kilo verdim ama sanki hiç kilo vermiş gibi değilim
FKRKS29 Gulfidan_99 benimde 9. Haftada çok bulantilar oldu bu hafta biraz daha rahat gibi sanki 2 gündür sadece sabahları oluyo bide karnım ağrıyor gibi baş ağrım oluyo öyle 12. Haftada gtcez insAllah kontrle
Momyycik @“Gulfidan_99” masallah saglıkla alın kucagınıza inşallah bende 10.3 deyim düşük riskimiz var hep hap kullanıyorum bakalım nasıl ilerlicek sürec inşallah hepimiz saglıkla kavuşuruz yavrularımıza♥️💐
Gulfidan_99 Momyycik amın inşllah cnım hepimizin bende kullanıyorum fıtıl kullanıyordum dün bttı sağ salım olsunlar da inşallah 😍