2princessmother ay ben acilden kontrol amaçlı girip yatış alarak yine bir gece kontrolde doğumhane de kaldım daha 4 gün önce ama. Allah dusmanimi bile o hastaneye dusurmesin.o derece diyorum. Alttan muayeneye o kadar çok baktilar ettiler ki üstelik açılma olmadigi halde,o kadar çok canımı acittilar ki, travmatik bı hale geldi suanda bu durum.zaten canımı acıtıyordu korkuyordum smdi direkt panikatak kivamina geliyorum yapacaklari zaman.