Medineyadigar Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim. Bebeğimi bı haftadır hissediyordum. İki gündür hiç hissetmiyorum. Bugün sağlık ocağında kalbini duyduk ama hala hareket yok. Normal mi sizce bu haftalarda.
Liyamm1 Medineyadigar Neden once gitmediniz? Yani erken olabilir bende o haftalarda fazla hissetmezdim ama icime suphe dustugu an giderdim ultrason çektirmeye. Kahve için veya cikolata yiyin sol tarafiniza yatin bi ole deneyin 🙏🏻 ben mesela karnimi oksardim hareket ederdi 🙏🏻
merveoflu Medineyadigar 19.hafta da bende seyirme şeklinde aralıklı günlerle hissediyordum ☺️ panik yapmayın . Her gün aynı şiddetle aynı şekilde hissedemiyoruz o haftalarda . 22.haftadayım düzenli olmaya başladı ☺️
Kader-46 Medineyadigar ya ben de 19. Haftadayım 18+3 üm. Sizin yazıyo da görünce Sanırım bu haftalarda hissetme olayı azalıyor. 17 de güzel hissediyordum.
Medineyadigar Liyamm1 küçük kıpırtılar hissediyor gibiydim o yüzden çok üstünde durmamistim. Bugün hiç olmadı. Tam ayrıt edemiyorum açıkçası hareketleri. Teşekkür ederim cevabiniz için insan çok evham yapıyor.
Medineyadigar merveoflu yaa çok teşekkür ederim böyle tecrübe paylaşımı olunca insanın içi rahatlıyor.🥰
Liyamm1 Medineyadigar bende tam 21-22 de hissetim bir kere korktum gittim ilk gebeligim oldugu için 🙏🏻 Sag saglim alalim insAllah kucagimiza 💕
Medineyadigar Kader-46 ben daha sonra hissetmeye başladım. Galiba bı çok kuvvetli bı zayıf olabiliyor çok endişelenmeden beklemek lazım sanırım.