Canim senin yine çok iyi maşallah benim 25 di 22 23 haftaliktim progestan igne tedavisine başladım suan 34 haftaligim her an geleblir bebis kanala inmiş çünkü rahim kısalığı var bende dikiş attirmadim ne oğlumda nede suanda kızımda attirmadim tabiki herkesin değişiyor bna oğlumda 22 haftaliktim dikiş atalım ama atarken suyun patlayabilir bebek elimize doğabilir demişlerdi %50 dikiş tutabilir istemedim veren Rabbım dedim tedavisine başladım her hafta igne her gece progestan fitil attim oglum 37 haftalikken doğdu suanda aynı şeyi yaşıyorum fitil ve iğneyle devam allah yardımcın olsun hiç psikolojini bozma benim oğlumda çok bozuldu sonra sonra toparladım kendimi ama kızımda yicek ekmeği varsa Rabbım her türlü yaşatır dedim yicek ekmeği yoksa ben ne yapsamda durmicak dedim dua ettim dinlendim ayaklarımı yastığın üzerine koyarak uzandim onlar iyi geliyor havuc yedim günde 1 tane ve manda yoğurdu cok iyi geliyor manda yoğurdu yedim allah yardımcın olsun hepsi geçer inşallah bebegini sağlıkla kucağına alirsin