annesininballisi 21+3teyiz ama her sabah aynı senaryo.. Sabah gözümü mide bulantısı ile açıyorum eğer kusarsam rahat bir kahvaltı yapıyorum ama kusamazsam kahvaltı sofrasından kalkıyorum. Ne ilaç ne kraker ne Baska bişey geçmiyor arkadaşş…. var mı bir önerisi olan?
Bbuse12 annesininballisi maalesef keske cozumu olsa kendiliginden geciyor valla bende neler neler yaptim