Gg5348 Gizemanil1 valla ben de çok uyuyorum🙈 geç yatıyorum sabahları da zor kalkıyorum bide demir ilacı içip onun emilmesini bekliyorum derken geç oluyor ama bilmiyorum sorun yok şükür
bendeanneoluyorum Gizemanil1 18 haftalığım ama hiç karnım yok aşağıds göbek resimlerini görünce kıskandım
Dilara_0 Nur1806 2. Gebelikte erken çıkıyor sanırım sizin de öyle olmuş benim gibi 😂 Şuan 26 haftanın içindeyim zaman şu gibi akıyor. 2. Oğlum geliyor. 🥹🩵 Rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
ElifSencan123 Gizemanil1 18+3 üz 2 kızım dan sonra nasipse oğlum geliyor inşallah ben hareketleri ni net hissetmeye başladım artık tabiii ilerleyen haftalar da daha da sıklaşacak karnımda artık belirginleşti ama iki kızıma göre karın yapım bunda epey farklı
Mervenr00 Nur1806 benim aksine ilk gebeliğimde hemen çıkmıştı karnım kocamandı kiloda almıştım baya😂 şimdi 2.gebeliğim 32+6yım karnın hiç yok diyorlar mahallede komşularım bile yeni Yeni öğrendiler hamile olduğumu 🤭
Mervenr00 Cosimaniehaus her hamilelik farklı inanki mesela benim ilk gebeliğimde karnım hemen çıkmıştı şuan 2. Gebeliğim 8 aylık oldum 5 6 aylık gibiyim çok az karnım var amaaa ilkinde balon gibiydi karnım 😂
desertrain 1907sed forumun girişinde 3 çizgi varya oraya gir resim yükle yazıyor ona tıkla resimi yükle. Hemen altında da kopyala yazıyor kopyalayıp bu posta girip yapıştır