Hulyaismail Kızlar 20+4 hamileyim düşük önleyici fitil kullanıyorum ic çamaşırım ıslanmış tuvalete gidince fark ettim suyum falan mi geliyor acaba
Bbuse12 Hulyaismail cok bilgim yok fitil kullanimi sonrasi nasil oluyor bilmiyorum ama 37 yim bende de hep islaklik oluyor ter olabilir doktor suyun iyi diyorsa bi sorun yoktur diye düşünüyorum
Melikemrvvv Hulyaismail fitil sonrası nasıl oluyor bilmiyorum ama terlemeden durduğun yerde ıslaklık varsa mutlaka doktoruna söylemelisin canım belkide farkında olmadan az az suyun geliyordur kontrol eder
Burcu-2634 Hulyaismail bende fitil kullandım fazlası dışarı akar korkma demişti doktorum gene de doktorunuza danışın ne olur ne olmaz
Hulyaismail Melikemrvvv dışarıdan geldim canim durduğum yerde değil inşallah terlemeden die ic çamaşırımi değiştirdim bakalim tekrar olursa gidcem