Yasdervse kürtajdan sonra kanama olmuyor tamamen temizlendiği için, sizinki tamamen düşmemiş. Aklınızda bulunsun bu da sıkıntı yapabilir kalıntı kalırsa , mutlaka gidip kontrol ettirin düşmediyse kürtaj olun kürtaj evde düşürmekten daha kolay ve ağrısız anestezili olduğu için çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın. Bende daha önce yaşadım sonradan aşılama ile hamile kaldım kızıma, şimdide normal yoldan hamileyim umut olması açısından yazıyorum 💐