Merhaba arkadaşlar, dokuzuncu haftamdayım ve dün gece kırmızı kahve tonlarında kanamam oldu. Başüstü fark ettiğim için hemen acile gittik ve düşük engelleyici iğne yapıldı. Sabah da doktora gözüktüm. Kan uyuşmazlığımız vardı 28 haftada iğne yapılacaktı onu hemen olmam gerektiğini söylediler. Yarın olacağım. Onun haricinde bu haftalardaki kanamalar neden olur, bebek de bi sıkıntı mı vardır, çünkü engelliyse kesin düşer dedi doktor. Sizin şahit olduğunuz böyle bir şey var mı?