kardelen54 Kızlar doktora attım da 847 de 1 yaştan dolayı down sendromu olma ihtimali var onun dışında bir sorun yok yazmış anladığım kadarıyla bir sorun çıkmaz dimi
Bbuse12 kardelen54 merak etmeyin cikmaz benimde 900 du cok sukur saglikli zaten bu testlerin dogruluk payi cok az icinizi ferah tutun hersey allahtan
BirAskMasali1323 kardelen54 benimde e nabızds böyle sonucum daha randevuma var sizin kaç aralığındaydı bu sonuçlar
BirAskMasali1323 Bbuse12 siz anlıyosanız bu rakamlar arası normalmi internette Nt 1,8 ila 3 arası nornal diyo 3 ün üstü sıkıntılı benimde 1,4 normalin altında diğeride 75 nırmall 80 olması lazım
BirAskMasali1323 Bbuse12 sizin ideal benimki normalin altında 1,8 le başlıyo 3 e kadar normal Benimki 1,8 in altında hani 3 ün üzeri down sendromlu kabul ediliyo ya benimkide normalin altında acaba buda bi sorun mudur bebekte🥺
Bbuse12 BirAskMasali1323 cok ehvamlisiniz lutfen sakin olunnn yuksek cikmamis onemli olan o yuksek cikinca suphe ediyorlar
kardelen54 @BirAskMasali1323 benim tam 12 haftada bakıldı 1mm çıktı Dr sıkıntı yok dedi sizinkide normal 2.5-3 üstü olunca anormale giriyor
kardelen54 @yssmom yas riski herkeste çıkıyormuş ya genç olan birinde de çıkıyor mesela bende 847 de 1 çıktı 847 tane çocuk doğurmam lazım ki içinden oda ihtimal dahilinde birinde çıksın o yüzden bisey olmaz allahin izniyle
BirAskMasali1323 Nezahatozen1 tahlillerimde sadece beta hcg sonucum çıkmış ordan çıkın yan tarafında radyoloji görüntüleme bölümü var oraya girin görüntüleye tıklayın çıkar ama 15 gün geçmesi lazım tarama yaptığınz günden bu yana