Buketelvr bizde evlendikten sonra sağlık ocağında verdik kanları ama onlarda her şeye bakılmıyor.. baya araştırdım çocuk olmadan önce ilk başta bizden alınması gerekiyormus bizde bir genetik taşıyıcılık var mı yok mu diye bakılacakmış. Ama şimdi çocuk olduğu için anneden kan örneği alınıp bebeğin fetal dn sına bakacaklar. Tabi onda da her şey çıkmayormuş. En iyisi amniyonsentez yani anne karnından sıvı alınması dediler ama onu da ben yaptırmak istemiyorum riskli bir işlem olduğu için..