Zeyd_Mom_22 kaç haftalıksınız bilmiyorum ama ben suyu azalttığım an idrar yolu iltihabı oluyorum. Su tansiyon,şeker,ödem, çatlaklar ve bebeğe kan geçişi açısından çok önemliymiş. Doktorum ne olursa olsun 2 litrenin altına düşme diyor bence siz de zorlayın kendinizi :(