Merhaba hanımlar ikinci gebeliğim hamileliğin başından beridir ağrılarım var doktorum normal dedi büyüme ağrıları , 10 gün önce ağrı ve baskıdan dolayı gittim detaylıca inceledi doktorum idrar tahlili de verdim , çok şükür temiz hepsi magnezyum verdi ama karnım ve belim ağrıyor ve bazen yürürken kasıklarıma ağrı vuruyor, kanama lekelenme yok ama canım ağrıyor full uzanıyorum. Ve ha bire lavabodayım ağlicam