Beyzasaree benim genetik yatkınlığım yok ve yüklemede şekerim çıktı. Sizin yatkınlığınızda var yaptırmalısınız. Açlık toklukla şeker anlaşılmıyor maalesef. Biz yüklemeye karar verdiğimiz hafta, yükleme gününe kadar 4 gün aile hekimliğinde açlık tokluk baktık değerler normaldi. Ama yüklemede baya yüksek şekerim çıktı. Riske atılmayacak bir konu bence.