Lim0nn Haftadayız çok fazla ayağımın altı ağrıyor yürüyemiyorum basmadığım zamanlarda bile ağrıyor neyden kaynaklı bilen var mı?
Fatoss-16 Lim0nn uykudan uyandıktan sonra özellikle yere basmakta zorlanıyorum ödem ve vücut ağırlığından dolayı sanirim😄
Nuurr_00 Bende yaşiyorum resmen batıyor ayaklarımın altı neden kaynaklanıyor bilmiyorum ödemeden mi yoksa aldığımıZ anı kilolardan vücudun dengesi mi şaştı😁