Esra1999 Kızlar 4 haftalık hamileyim hastaneye gidicemde diyorum giderken kalp atışlarının başladığı zaman gidim sizce ne zaman başlar kalp atışları
mervemurat16 Esra1999 7 hafta sonrası karından duyulabiliyor kalp atışı bazen geçte duyulabilir vajinal ultrason ile erken duyanda olabiliyor 6 haftalıkken falan
Serrabade 5 haftalıkken gittim sadece kese göründü 2 hafta sonra gel dedi yarın gidicem 7 haftalık oluyor İlk hamileliğimde de 7. Haftada duymuştuk
Esra1999 Serrabade yaaa çok heycanlı yarın haber edebilirmisin acaba o haftalarda bebek nasıl görünüyo
35ebru Esra1999 Ya 6 haftalikken de duyulur da ben sabırlı davrandım 7 haftalikken hem bebeği hem kalp atışını dinlemeye gittim…tavsiyem sende sabırlı ol daha iyi öyle
Lilosss Esra1999 yanlış hatırlamıyorsam beta en az 2000-3000 arası filan olması lazım. Biz 6+6 da duymuştuk