Suslumom Herkeze merhaba 35+2 haftaligim bugun biraz is yaptim az once wc gttigimde kahverengiye yakin bi akintim geldi nisan olabilir mi acaba?
Mslali Suslumom doktorunu aramanda fayda var ben aynı şekilde gitmiştim nst de ağrım çıkmıştı erken doğum tehlikesi atlattım 🙏🏻
ZeynepSabancay İlla kırmızı olmuyo bildiğim kadarıyla. Kahverengimsi akıntı tarzında olabilir. Doktorunuzun numarası varsa arayın bence.
Suslumom Mslali whatusptan resim attim olabilir dedi bnde ustune dusmedm hftaya persmbe randevum var bakalm nst bsy cikicakmi bide ev isi yaptm bugunn acaba oda tetiklemis olablrmi dedm ama dktrm olablr normal deyince bnmde icim rahatladi