Bsraa9595 cihangirgozde Benim doktorum ilk 20 gün önermediğini söyledi canım. Sonrasında dilersen kullanabilirsin demişti.
umena cihangirgozde eve geçince direkt başlayabilirsin doktorun aksini demedikçe Benim doktorum ve arkadaşları korseyi hemen öneriyor
babysmomy cihangirgozde ilk doğumumda 3. Günü taktım doktor tavsiyesiyle iyileştirme sürecine de destek olduğunu söyledi gerçektende takınca ağrım azalıyordu ama doğum sonrası için olan korse olmalı
Damla cihangirgozde 20 gün sonra diyor çoğu doktor ve açıklaması da çok mantıklı koca rahimi dışarıdan bastırıyoruz sonra rahim sarkması idrar kaçırma oluyor bende rahim biraz küçülünce tak.ak daha mantıklı