B1cnm kızlar bi kaç gündür karnım ara ara taş kesiliyor bebeiş toplanıyor hafif ağrı hissediyorum ve çok sıkışmış hissediyorum bebişim zaten başı doğum pozisyonuydu böyle kasılma olunca sancı oluyor diyolar doğrumu karnım yumuşak değil
ebruaktay B1cnm evet canım bende de oluyor özellikle bir haftadır böyleyim. Durup durup sertleşiyor nefes almakta sıkıntı yaşıyorum ama yine de güzel duygular🥰🪽