Ya kızlar benim ilk gebeliğim ve bi kahve içebilecek komşum dahi yok eşimde sabah gidiyo çoğu zaman mesaiyede kalıyo geç geliyo yani anlıyacağınız sabahtan geceye kadar yalnız başımayım çalışmıyorumda
Canım sıkıldığından sürekli telefonla uğraşıyorum
7 /24 elimde öyle diyeyim biliyorum bebeğe çok zararlı ama işte..Ara ara kitap okuyorum ev işimde çok olmuyo yalnızım diye..Siz de benim gibimisiniz neler yapıyosunuz gün içerisinde ???
Gelin sohbet edelim🌺
Gurbetçinin halinden gurbetçi anlar🥰