Arkadaşlar selam 21+2 yiz doktorum progestan fitil verdi dün gece ikincisini kullandım ilk gün bir sorun yoktu ama az önce peynir kesiği gibi akıntım olmuş çok yoğun bembeyaz yaşayan var mı ilaç mı dışarı çıkan lütfen bilgilendirir misiniz yarın da doktor randevum var