Mydream Allaha sukurler olsun sag salim aldik kucagimiza..Sifir sanciyla kontrole geldim dün sabah 39+2 haftalikti,doktor müayene etdi aciklik 3cmdi eve göndermedi doğuma tam hazirsin dedi,hazirladilar beni sanci odasina gönderdiler tabi suni sanci haplariyla falan idare etdim aciklik 6 cm oldu,ama kafasi büyükmüş bebeğin birtürlü inmiyordu son anda sezeryan ola bilir diye konuşuyorlardi kendi aralarinda,şübe müdiri doktoru cagirdilar o karar verecekmiş o da kontrol etdi normal doğum ola bilir dedi suyu patlatdi o andan sancinin ne demek olduğunu anladim çok şiddetli geliyordu dayanilacak gibi deyildi sezeryan diye kendimi paraladim ama nafile,5 bucukda sancilarim başladi 7de doğdu bebeğim ama ne doğmak dikilmeyen yer birakmadi çok kötü yirtildim içli dişli,dikişin sayini söylemedi doktor 3870 gram 55 cm doğdu,şükür tombik esmermi esmer bi kizim oldu dikişler çok rahatsiz edici ama herşeye değer onu kucağima almak...
Mydream Brlcfrnannesi SevgibiR Makbuss Çok teşekkürler darisi sizlerin başina İnsAllah,yururken otururken çok ağri var ki zaten oturmaya izin yok çok zorlaniyorum yatip kalkarken ne zamana tam iyileşirki acaba sezeryan olmuş gibi hiss ediyorum kendimi