Ozgeee22 canım tadım dönemi 6. ay başlar 9 a kadar devam eder, doyumluk ek gıda döneni 9 da başlar ama bebekten bebeğe bi kaç ay erken veya geç olabilir, sindirime göre değişir . Sindirim sorunu olmayan bebeklerde tadım dönemi 5. Ay da başlatabiliyo doktorlar. Bebişin 5. Ayı doldurmasa da 5in içinde, belki ondan başlatmıştır doktorunuz ama kesinlikle doyumluk vermeye kalkma sindirim sorunu yaşar.
sabah, öğle ve ikindi vakitlerinde her öğün 3-4 çay kaşığı kadar ver , 1 ay boyunca bu ölçüde devam et, hatta yerinde olsam saat 5 ten sonra ek gıda vermem, özellikle sebze ve meyve hazmı zor , akşam öğünlerini sindirmek daha zor olur . Tadıma ufaktan başladın diyelim, baktın çocuk sindirim sorunu yaşıyo, direkt ertele 6. Ayına kadar. Şuan sütün yoksa mama ile devam etmelisin, 9-12 aya kadar bebeklerin ana besini anne sütü veya mamadır, kesinlikle doyumluk ek gıda döneminde değiller bu aylarda.