iremsevinc Kızlarrrr burda herkes erkek demişti nub teorisi ramzi teorisi kese şekli duruşu falan ama benim kızım geliyor çok mutluyum ❤❤❤ 14+5 de doktor%90 kız demişti bugün başka doktora geldim bacak arasını verdi%99 kız dedi şükürler olsun ❤❤❤❤ https://mutluresim.com/image/img-20240507-wa0006.zM7neE
Aysegul34ey iremsevinc çok sevindim yaaa darısı benim başıma inşallah bende çok kız istiyorum ama herkes erkek diyo önümüzdeki hafta öğrenicem bende 17 haftalıkken dua et kız olsun🥰
cLearQueen iremsevinc eveeet benim de oyle oldu herkes erkek dedi her sey çin takvimi yok yuzuk bilmem nesi erkek diyodu kızım geliyor 🤗
iremsevinc miranmiran1306 inşallah çok istiyordum bir kızım olsun inşallah saglıkla alırız kucağımıza 🥰
Nsvl Hayırlı olsun 6-7 haftalık ultrason görüntüsünde bebek hangi taraftaydı ona göre yorum yapıyorlar genelde 😁
iremsevinc Nsvl ortada gibiydi canım ama kesem hep fasulye gibi nub dik falandı hepsi erkek belirtirisiyidi ama Çin Rus takvimi kız kan yenileme kızdı 🥰😁😁
Nsvl Anladım canım benim 7 haftalıkta sağda ve kese yuvarlak hala yuvarlak hiç fasülye gibi olmadı 😁 hatta cin kan yenileme hepsi erkek çıkıyor tüh belki bir ihtimal demiştim ama sizinki çok farklı 😁😁 hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız🧿