Nazd1 Çalışan anneler ben direk 32 de izne ayrılmayı planlıyorum geçen dokturma izne çıkmak istiyorum raporumu alıcam dedim oda şu tarihte gel al sorun yok dedi ama direk 32 de izne çıkabiliyoruz dimi yani bekletmiyorlar 🫣
Rabiul Nazd1 evet canım benim doktorum 31. Haftada çıkartmak istedi ben istemedim 32 de çıkarım yada 34 de bu ayın 26 sında 32 oluyorum duruma göre bakacağım
Yadis Nazd1 evet ben sabah aldım ama ben çalışabilir aldım zaten evden çalışıyorum diye istersen çalışamaz verebiliriz dediler almadım 32 de çalışamaz alıp izine çıkabiliyorsunuz direkt
Kardelen120o Nazd1 tam 32. Haftada rapor veriyo benim tam ay ortasina denk geliyo zamanı gelince konusup 2 hafta daha uzatıp ay başi izne ayrılmak istiyorum
Nazd1 Rabiul bende bu ayın tam 19 unda 32 oluyorum resmi tatil hemde pazar diye pazartesi gel verelim dedi ama genede bir tereddütte kaldım🤭
Rabiul Nazd1 benimkide pazara denk geliyor doktorun asistanı 32+1 de veririz sorun olmaz demişti peş peşeyiz önce sen sonra ben😆
Nazd1 Yadis ben çalışamaz alıcam zaten sonra dönmüceğim için kendimi yoramama gerek yok dedim ama bilgin var mı bilemiyorum sormak istedim izni kullandıktan sonra çıkış vericem o zamanda tazminat alabiliyormuşuz sanırım bilgin var mı🙄
Yadis Nazd1 yok hayır malesef olmuyor keşke olsa ben hukuk bürosu personeliyim kanunen gebelikte doğum sonrası işten çıkarılma ya da çıkma durumunda tszmşnat hakkımız yok.
Rabiul Kardelen120o bende öyle diyordum 😆😆 hatta 37 ye kadar giderim diyordum ama sanırım psikolojim el vermeyecek bu duruma 😆
Rabiul Nazd1 aynen canım sağlıkla gelsinler tahmini doğum zamanı ne dedi doktor ? Ne iş yapıyorsun çok yoruyor mu
Hlimee Ben de bugün çalışabilir raporu aldım tam 32 haftalığım Doktor 37. Hafta kesinlikle çalışamaz raporu için gelmelisin sonra sıkıntı yaşıyorsunuz dedi . Bunu bilmiyordum mesela Çalışamaz raporu alındığını