Cilginanne2bebeli68 KurabiyeninAnnesi123 kizimda yusyuvarlak oğlumda fasulye gibiydi bende tuttu valla
Melisdila KurabiyeninAnnesi123 benmde öyleydi egri ve sağdaydı kesede duruşu remzi teorisine görede kızdı😂😂
2024annesi Cilginanne2bebeli68 kesenin biçimine kaçıncı haftalarda bakarak yorumlamak doğru? Mesela benim önce yamuktu sonra yusyuvarlak oldu :)
Ysmnpmk Cilginanne2bebeli68 benimde bebeğimin 7 haftalikta kesesi fasulye gibiydi 8. Haftada gittiğimde yuvarlağa dönmüstü 29unda cinsiyet için gidicez bakalım kızmı erkekmi merak ediyorum😃☺️
Cilginanne2bebeli68 2024annesi onu bilmiyorum ama ikisinde de 5 haftalikken gittim köşelerini görmeye ikisi de farkliydi
2024annesi KurabiyeninAnnesi123 6 haftalıkken yamuktu sonraki haftalarda gittim yuvarlaktı, en son yine yamuk oldu sonuç olarak erkek :) ben de kese biçimine hangi hafta bakılmalı diye genel bir bilgi toplamak istiyorum o yüzden
KurabiyeninAnnesi123 2024annesi anladm cnm bir gönderide görmştm bende yamuk kese kız yuvarlak kese erkek yazmişti 1 2 kişi
KurabiyeninAnnesi123 yenianne0511 başın sagolsun kuzum cennette seni bekleyen bir melegin var kızına da sağ salim kavuşursun Allahin izniyle inşAllah🤲
Zehra385 Ysmnpmk cnm bir yerde okumustm sanirm kesenin ilk hali yani 5 haftalik bicimi onemliymis cnku keseler sonradan degiseiyimus doktor birine ole demis sanirm
Ysmnpmk Zehra385 5 haftalikta da yuvarlak kese 7. Haftada fasulyeye benziyor şuan son halide yuvarlak benim kese şekil değiştirdi sürekli ama niye böyle bir değişiklik oldu bilmiyorum resim atayım bı bakın haftaları yazdım fotoğraflara
yalandunyaa Zehra385 aaaa öyle mi benim kese yuvarlak 5. Haftada şuan resmen fasulye 7.haftalik olduk
Zehra385 Ysmnpmk cnm kizimda yivarlakti once sonradan ovale dondu Allahin bikecegi is bazen kesede nubra tutmuyor seninki tahminime gore kiz Allah gonlunden geceni versin ins ilk cocugunmu