Ysrmls 49 bin civarı.ama şunu atlamayın.32.haftada mutalak raporu almanız lazım.ben bilmiyordum.170i aradım.35.haftada raporu alıcam dedim.32 yi geçtim çünkü.üç haftam çöp oldu ve üç haftan para olarak eksik yatıcak dedi.eğer 32.haftada rapor almıyorsan çalışabilir raporu alman lazım.ama mutlaka rapor olması lazım yoksa eksik para alırsınız .ben hata yaptım siz yapmayın.