Zeyy_Iboo07 Bebek35bebek sonuca bişey diyemem benim sonucum böyleydi fHCG 144 PAA 1.72 di az riskli dedi
Kubra6694 Bebek35bebek sonuca nereden baktınız e nabız da gözüküyor mu ? Bende sonuç bekliyorum birde kaç günde çıktı acaba ?
Bebek35bebek Zeyy_Iboo07 çok teşekkür ederim sizinki benimkinden biraz daha yüksek çıkmış inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🐣
Kubra6694 Bebek35bebek çok iyi hastane bana bir ayda çıkar dedi Kayseri’de verdim. Perşembe’den beri bekliyorum.
Bebek35bebek Kubra6694 çok uzunmuş insan nasıl bekler o kadar süre zaten bütün anneler çok endişeli oluyoruz