goksirius
Bende tekim sanıyordum o yüzden yazdım :))
Bu dönemin acil geçmesini bekliyorum 😞
Çok sinirleniyorum hep bi kızgın dolaşıyorum, evde oturup kimseyle muhattap olmamaya çalışıyorum :))
Dün dışarı pizza yemeğe çıktım ayıptır söylemesi, yanımda 25 li yaşlarfa bi çocuk nasıl öksürüyor ağzınıda kapatmıyor ama bayağı bayağı öksürüyor kasanın orda, bende sipariş vericem bekliyorum kasa önünde üstümde ağzımı kapattm hastasınız galiba dedim, “ evet hastayım ölüyorum” gibi bişey dedi dalga geçercesine sen misin bunu diyen 😂 başka yerde ölün dedim ağzını kapatmıyosun insan içinde böyle öksürüyorsun, böbreklerin yere düşücek dedim. Hee düştü böbreklerim yere falan hala dalga geçer gibi bişey dedi . Yine öksürdü bilerek ve gülerek, bende en sonunda geber artık o zaman dedim . Sonra gitti yani gitmese orda kavga edicem onunla gerçekten iyice çığrımdan çıktm :))