Bugün regl günüm iki gün üst üste ovülasyon testi yaptım ikinci çizgi hep oldukça silikti. Yani LH hormonu cok düşüktü olması gerektiği gibi. Eğer hamilelik olsaydı yükselmiş olurdu değil mi? Hamile olup ovülasyon testi böyle çıkan olmuş muydu hiç?
Evde gebelik testim yok, almak ve yapmak istemiyorum artık . regl olcamı düşünüyorum zten fakat akşam alkol alcağım bi ortamda buluncağım için bi acaba garantilesem mii oldum🫠