Tubaaa36 myangelson en üsttekini 5 mayıs ortadakini dün yaptım en alttakiini bugün yaptım.4 mayisi ve dünü değerlendirdik
myangelson Tubaaa36 sizin yumurta dün çatlamış o zaman dünü değerlendirmişsiniz zaten bugünü isterseniz değerlendirin isterseniz değerlendirmeyin size kalmış inşallah tutmuştur 🦋
Tubaaa36 myangelson inşallah 3 aydır ovülasyon ile deniyorum ama.hep yumurtlama günlerinde bir aksilik çıktı ilk defa düzenli olarak degerlendirebildim bakalım artık kısmet