Kubratyfur Kızlar benim ilk gebeliğim bebegimin harakrtlerini 18. Haftadan sonra her gun net bi şekilde hissettim suan 20 haftalıgız ama haraketleri ni karnımım altında hissediyorum bh normalmidir asagıda olması
Seldahilal Kubratyfur normal cnm büyüdükçe yukarıya doğru hisetmeye başlarsın ben şuan 31 haftaya girdim sanki hareketlerini göğüs kafesime yakın hisediyorum
Merve5578 23 haftanın içindeyim bebeğim genelde alt karın bölgemde duruyo uzanınca yukarı doğru çıkıyor. Doktor sıkıntı olmadığını söylemişti sorduğum da
Kubratyfur Merve5578 öylemi bende bazen ortalarda hissediyorum haraketini az önce uzandm baya asagıdaydı haraketi
Merve5578 Kubratyfur büyüdükçe yukarı doğru çıkarmış. Eğer aşağıda olması sana ağrı veriyo ayaklarının yukarıda duracağı şekilde uzan bir süre