Serendipity16 benim çarşamba olacak inşallah 🙏🏻 Başınız sağ olsun, üzüldüm… Doğum için iyi düşünelim iyi olsun inşallah 🙏🏻 Erkek bebek benimki, kız istiyordum başında ama öyle alıştım ki sıpaya. Sağ salim kucağımıza alalım inşallah 🤲 Son kontrole göre 13 kg ben aldım bebek 3.350 /3.400 arası doğacak sanıyorum inşallah çoook sağlıklı güzel günler bizi bekliyor 🙏🏻🧿♥️