babyiscoming_ canm benim zor bir süreç allah yardımcınız olsun. Biz en ağır infertiliteyle uğraştık çok şükür bebeğimizi bekliyoruz 6 yıl sonunda bin şükür.İsteyen herkese rabbimm nasip etsin sabır isteyen bir süreç ama duygudan duyguya geçiş yapıyosun resmen ama sonucu güZel olunca dünyalara bedel . Güzel haberlerini alırız insallah