Kızlar bugün doktorla görüşmeye gittik. Benim tüm testlerimi eşimin testlerini vs götürdük. Sizde hiç bir sorun yok dedi sebepsiz infertilite dedi. Beklemek isterseniz bekleyin doğal yollarla olsun dedi. Biz 2 yıldır deniyoruz olmuyor. Stres içinde olduğumuzu söyledik ve tüp bebek yaptırmaya karar verdik. Hiç
Bir sorun yokken olmaması da ayrı can sıkıcı bir şey neyse işte öyle. Reglime 20 gün var. 20 gün sonra tedaviye başlıyoruz inşallah çok heyacanlıyım😍