Kızlar uzun zamandır idrar yolu enfeksiyonum var bugün doktora söyledim çok şükür bişey yazdı bi ay önce söylediğimde üreme olmadıysa ilaç yazmıyoruz demişti şimdi gyno lomexsin diye bi fitil yazmış aranızda kullanan varmı ve fitili koyunca ağrı acı oluyomu 🤦♀️😂