İlk oğlumda sezeryan ameliyatı sonrası ilk yürümede ağzımın çıktığı kadar bağırmştm canım aşırı yandı 1 saat oturamadm tekrar ayakta kaldım
Ağladım
2 ncide sezeryan olacak
Nasıl dayanacam nasıl ayağı kalkıp yürüyecem neden öyle ağrım oldu acaba birde belden yapılan iğneden çok korkuyorum
Kimseyi korkutmak istemem hiç canı yanmayanda var ağrımayan da var