Alone merhabalar ben hep farklı doktorlara randevu alıyorum hep asistan doktor oluyor. 11+6 da Kürşat sayana almıştım o zaman kendisi vardi kız diye o demişti. İkili tarama için gitmiştim toplam ultrasyonla baktığı süre 3 dk bile değildir. Hızlandırılmış bir şekilde baktı bir daha asla ona almam.