gizemSA bence günümüz kız erkek evlat fark etmiyor ikisi de zor süreçleri oluyor, erkek çocukları daah çok biliniyor galiba. Benm iki kızım var, ilk kızım çok yordu. Gerçekten fazlaca sabır gerekiyor, yaşamın ilk üç dört senesi cocugumuzda gelişim özellikleri göre davranmaliyiz. Ablamın oğlu var, tembellik yapar ilgilenmezsen çocukla baş etmem zorlaşır ve bunu değiştirmek uzun zman ve enerji gerektirir. Sonra erkek cocuk çok yaramaz kız çocuğu akıllı demeye başlarsın. Benm çocuklarımla kıyaslama çok yapiyor ama kendi yaptigi yanlışın farkında değil malesef, Çocuğun ne uyku saati var ne de yediği belli. Çocuk doyurayim , giydireyim değil. Kafa yormak gerekiyor.