Kbrzdk Gebeliğimde 26 haftalığım ve 1 hafta geriden geliyor bebek denildi böyle bir sorun yaşayan oldu mu sıkıntı var mı ? Nasıl düzeltebilirim
Urazim_0606 Kbrzdk canım benim ilk gebeliktede olmuştu 2 hafta sonra gittiğimde haftasını yakalamış demişti içini ferah tut bazen olabiliyor ama dediğim gibi bebek haftasını yakalıyo eninde sonunda korkma
mmozaa Kbrzdk benim de 35. haftada oldu 1 hafta en son 10 güne çıkmıştı. hem sağlıklı beslenmeye çalışıyorum biraz minyon bir bebek olabilir dediler en son
NerminAyla Kbrzdk haftanız erken. İlerleyen zamanlarda haftasını yakalar. Yakalamasa bile normal sayılabiliyor geç döllenme vs durumlarından dolayı. Siz kendinize her anlamda iyi bakın. Minnoşumuz da büyür zamanla🌺 ayrıca genetik faktörler dahil etkili olabiliyor. Siz ne yaparsanız yapın belki bir hafta geride kalacak. Sağlıklı olsun yeter. 1 hafta mühim değil dediğim gibi ♥️
Sibelkurt Canim bende geçen ay gittiğimde 1 hafta geriden geliyor beslenmeme dikkat et demişti geçen cuma gittim gününü yakalamıştı içini ferah tut bir sıkıntı olmaz inşallah ☺️
Fulyalife Benimde başından beri bir hafta geriden geliyor geç döllenmeden dolayı sanırım,sonraki zamanlarda yakalar mi bilmiyorum ama başından beri böyle
Kbrzdk Sabah söyledi aslında bir sıkıntı olmaz dedi ama yine de insan üzülüyor bir de ilk gebeliğim kafama taktım , biraz daha içimi rahatlatınız çok teşekkür ederim herkese 🙏🏻umarım çocuklarımız hepsi sağlıklı olur 🙏🏻