kamergg ben zamanında 3 bine park yatak almıştım içinde yatağı hediyesiydi. Tek sıkıntısı anne yanı olmuyordu benim için sorun olmadığından almıştım.Evim küçük olduğundan çok iyi teferruatlı bişey tercih etmedim. Sizin beklentiniz nasıl ne gibi bişey istiyorsunuz ona göre değişir durum.